29.5.07

welcomesandman#2

gemi/çok büyük/sığ/tepedeyim/izliyorum/turuncu bayraklar/tören/bir kız ve ailesi/çocuğun sevgilisi/mavi volkswagen/2 tarafta da gaz fren debriyaj/çocuk kızla kavga ediyor/benimle arabaya biniyor/2 anahtar var/yağmurlu/önce benzin alıyoruz/arabayı beraber sürüyoruz çocukla/gece/konuşuyoruz
sabah/lunapark/korkunç büyük bir makine/arabalı döner kaydırak –tren-/çocuğun yüzünde kar maskesi/ayrı arabalar/2 oyuncak ayı/bazı yerlerde arabadan inip yarış/o zaman ayıyı kullanacaksın/o uçuyor dönüşlerde/korkuyorum/kız geliyor kavga ediyorlar/tekrar lunapark /kızla ben yarışıyorum kazanıyorum/çocuk ikimizi de bırakıp gidiyor –ben git diyorum-/araba bende/elimde oyuncak ayı/kızı alıyorum çocuğu bulmaya çalışıyoruz/kız bana ona yazdığı bir mektubu veriyor/bosna savaşı ile ilgili/sonunda uyandığında yanındaydım yazıyor/Uyanıyorum ama yok /gözlerimi tekrar kapattığımda ikimiz de işkence salonundayız/ben masadayım/çocuk duvarda/acı çekiyoruz.

*O zaman henüz olric yoktu.*

No comments: