10.4.09

frontier psychiatrist 3

mavi sevimsiz bir renktir. Kısmet yeni tekerlekler keşfetmekmiş. evsiz çocuklar tarafından negatif suçlamalara maruz kalan sarhoşlar parlak denize beni attılar. gece bardağın yarısı boştu. sessiz şekerler, kişiliksiz deriler ve zararlı zürafalar birleşti. hava sıcakken tam bir işkence olan haritaya bakma işi yine benim başıma kaldı. sudan çıktım ve ağacın altında kırmızı suratlı bir utangaç oturuyordu. küpelerimi çıkarttım, gitmesin diye dua ettim ama gözlüklerimi kaybetmiştim. çok eğlenceliydi.

1 comment:

Rezo said...

Bir hızlı rüzgar fısıldıyor gecenin içinde
Köpeğim karanlıkta hırıldıyor
Bir şeyler beni dışarı çekiyor
Etrafta daireler çizerek dönmek için
Biliyorum ki zamanın var
Çünkü ne istersem yapıyorsun
Yabancıların arasında bir yolculuğa çıkacaksın
Nasıl hissedileceğini anlamaz onlar
Ölüm arabasında, hayattayız biz