25.11.09

hmiimmmm

sevgili sevgili godsy

daha havadar yazmak isterdim ama biliyorsun buralarda hava biraz oksijensiz kaldı bu aralar


1-En son hangi ülkenin gündemiyle canını sıktın?
Kendi kendime edindiğim Beyrut gündemim bayaa can sıktı diyebiliriz, onun dışında Laos ve Vietnam'ın türk vatandaşlarına kapıdan vize vermeme kararını kınıyorum.
2-En son hangi şarkıdan nefret ettin?
kolay kolay bir şarkıdan nefret ettiğim görülmemiştir ama şu iki gündür yaklaşık 100 şarkıda sinirimden hop oturup hop kalkıyorum
3-En son hangi fastfood ürününden nefret ettin?
Kemirgen yapım nedeniyle hiç birisinden nefret edemem ama Big Mac'in eskisi gibi lezzetli gelmemesi sinirimi bozuyor.
4-En son hangi sakatatı yedin?
Kokoreç!
5-En son hangi yerli parçayı beğendin.
ıhmm şey bilmem ki, televizyonum yok benim ne desem pek eskiden kalmış olacak
6-En son hangi yabancı parçayı beğendin?
Djivan Gasparyan-Freedom
7-En son hangi yerli filmi beğendin?
Daha henüz herkes tarafından izlenemeseler de "Ev" "Acı Aşk" "Beş Şehir"
8-En son hangi yabancı filmi sevdin?
District 9
9-En son hangi kitabı okudun?
Peter S. Beagle'ın Düş Dünyaları
10-En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
World of Goo

11-En son hangi mizah dergisini okudun?
Uykusuz/Penguen
12-En son neden korktun?
Ay'ı patlatmaya cürret eden insanoğlundan
13-En son neye küfrettin?
Adamın tekine*okkalı
14-En son neyden kaçtın?
Çeşitli sorumluluklar
15-En sevdiğin beş film?
Amanın insan nasıl karar verir, ilk aklıma gelenler: The Big Blue, Ponyo, The Cell, The Fall, daha görmesek de Alice in Wonderland
17-En sevdiğin 5 yemek?
iskender, yeni dünya kebabı, mantı, lahana sarması, suşi
18-En sevdiğin 5 isim?
kendi ismimi seviyorum ben en çok *oha*
19-En sevdiğin 5 oyun?
Heroes of Might and Magic, Diablo, Monkey Island -ay oynamaya oynamaya insan unutuyormuş
20-En büyük korkun?
Kabuslarım beni benden alır

21-En nefret ettiğin 5 klişe laf nedir?
ben bunu bi düşüneyim

kimseyi mimleyemiyorum beni kim okuyor ki? *sanki okunacak birşey yazıyormuşum gibi*

edit: sevgili sevgili hirondelle kalenize mim diktim, şeref duyarım.
edit edit: sevgili sevgili PeriZat En. Duble şeref duble mutluluk duyarım mimlenmenizden, mim sizindir.

5 comments:

hirondelle said...

vietnam laos ve lübnan. hepsine kafam girsin.

ben okuyorum alayım mı mimi üstüme?

yasuyaksu said...

buyrunuz mim sizindir şeref duyarım

Godsyndrome said...

Gayet kötü bir zamanda paslanmış olan mimi,beni kırmayıp yazdığınız için teşekkür ederim leydim ;)

PeriZat En. said...

alla alla, biz de okuyoruz.
bir hirondelle mi okuyor sanılacak sanki.
Yasu çook gülsün, zıp zıp zıplasın,az somurtsun.
Bir de;lübnan kim, lübnan nerede, bilmiyoruz, unuttuk geçti bitti.

yasuyaksu said...

PeriZat'ım iki gözüm tramplenler bizi bekler, kahkahalarla salıncaklarda sallanacağız, umarım.