26.3.08

Welcome to the Church of the Flying Spaghetti Monster

evet kıskanıyorum hatta kıskançlıktan çatlıyorum. kendimi en az haftada iki kere ne yazmış bakalım diye blog sitesini ziyaret ederken buluyorum. futbol ve bir takım mmmen ve wooomen terciherine katılmasam da başka ne yazmışsa hemfikirim. sık aralıklarla blog'unu update etmesine hayranım. Paldır küldür yazılarının hastasıyım. bunu da yazmadan geçemedim işte... özendim özendim..

http://vdgrl.blogspot.com/

bir diğer hayranlığım da sayın Şahika Uğurlu'ya karşıdır. Kendisine şahsen ve sanalına da ayrıca hayranım. ( az önce gelen "Kokoreç ve midye dolma almadım" haberi ile yıkıldım. dikkatim dağıldı. bundan sonra kuracağım cümlelerden sorumlu değilim.) Kabuslarının ve özenli detaylarının ve uzun yazılarının ve ilginç keşiflerinin hastasıyım.

http://rastsalyuruyus.blogspot.com/

aklım kokoreç ve midyede, mutsuzum. açım.

1 comment:

şahika uğurlu said...

eöö, teveccühünüz 'fem, o sizin güzelliğiniz. ne desek boş, teşekkür edip nefesimizin yettiği hızla koşarak kaçalım bari..