4.9.07

human existence is pointless

Wolf (sahibi): Biraz gezmek iyi gelecek sana, emin ol.
Senatör Dupont (köpek): Beni bunaltan bir şeyin ne faydası olabilir bana?
Wolf: Herşey bunaltıcı, buna rağmen birşeyler yapıyoruz.
Senatör Dupont: Oh! Hiç birşey sizi eğlendirmiyor diye, herkesin herşeyden iğrendiğini sanıyorsunuz.
Wolf: İyi, şu anda neyi arzuluyorsun?
Senatör Dupont: Eğer size aynısı sorulsaydı, cevaplamak için bayağı zorlanırdırnız, değil mi?
------
Wolf: Yine de, buradan birinin geçmekte olduğunu ve dişi bir köpeği olduğunu varsay...
Senatör Dupont: Bunlarla kandıramazsınız, herşeyden vazgeçtim ben.
Wolf: Ayrık otu dışında, garip bir zevk. Ben küçük, güzel dişi bir köpeği tercih ederdim.
Senatör Dupont: Kendinizi engellemeyin. Kıskanç değilim. Biraz bağırsaklarımdan rahatsızım sadece.

No comments: