14.6.07

welcomesandman#13

bir kız/ama cadı/bir şekilde akrabam/birgün birşey oluyor/ben de cadı oluyorum/ama çok garip/gökyüzü hep mavi/2 tane ay ve saçma şekilli yıldızlar var/kızla konuşuyoruz ama o konuşurken ben onun gözünden görüyorum kendimi/ara sıra gökyüzü giriyor düşüncesine/ ortada şüpheli bir durum var gökyüzü ile ilgili/evdeyiz/salonda birleri yatıyor/yeter bişi var diyip salona koşuyorum/gökyüzünü görüyorum/panik oluyorum/öleceğimi zannediyorum/cadı kız sabah öleceğimi bildiği için günü bilerek gece yaptı zannediyorum/telefonunu hatırlamıyorum/aramam lazım/ahizeyi kaldırıp 1 e basıyorum/“lütfen kendi annenizi arayınız” diyor bir ses/panikliyorum iyice/telefonu tekrar elime alıyorum ahizeyi kaldırıyorum / “annenizin numarası 6 olabilir mi?” diyor aynı ses/birden hatırlayıp 6 olduğunu gerçekten 6 ya basıyorum ama 6 aslında 4/bir takım mesajlar var ekranda/kız telefonu açıyor/"mesajlar gelmedi mi?" diyor/ben "açıp bakacak zamanım olmadı" diyorum /artık telefonda değil yüz yüzeyiz/"doğru söyle ölecek miyim?" diye soruyorum/"Hayır sen de artık cadısın" diye cevap veriyor ama sıkıntılı/"Bu gökyüzüne noluyor peki?"/"Ama önce..."/"Önce ne? ama ne?"/"bunu takman lazım" diyerek taşsız bir yüzük veriyor/kırmızı yeşil renkli bir yüzük/uyanıyorum.


*Derler ki ruh bozuklukları insanı son derece kurnaz yaparmış. Yani deliler bizden akıllı mı Vatson? Adımı çamaşır suyu markası gibi telafuz etmemenizi rica edeceğim Mister Holmes (bütün meseleleri bu uşak ruhlu herifin çözmesine hiç olmazsa çözmeye kalkışmasına da içerlemiyor değilim) Yalnız kediler ölecekleri zaman hiç iz bırakmadan kaybolurlar.*



No comments: