15.6.07

welcomesandman#14

ben birisini arıyorum/annem nerde belli değil/bir çocuk mavi gözlü/bir de kardeşi var/çocuk doğum gününe gidecekmiş/ben de kardeşi ile tv seyredicem/canım sıkılmayacakmış/sonra bi bakıyorum çocuk gayet düzgün giyinmişken şapka takmış bir palyaçoya dönüşüyor/yüzünü de boyamış/boyaların aslında siyah kalem ile yazılmış bir şeyler olduğunu fark ediyorum/daha yakından bakınca onların aslında matematik formülleri olduğunu anlıyorum/"ne zeki çocuk" diyorum/hayatın formülünü bulmuş meğer/gidiyor doğum gününe/kardeşinin odasına giriyorum/kamera ve ışık aparatları var/kocaman/ışıkları yakıyorum/kendimi görüyorum tam karşımdaki dev ekranda/ekran büyüyor/uyanıyorum/anneme "kabus gördüm" diyorum/yanına yatıyorum/kardeşim sayıklamaya başlıyor/"uyandırma anne" diyorum/ama kardeşim kendi kendine uyanıyor/o da yanımıza geliyor/"şaka yaptım" diyip yatıyor/kocaman şeker kutusu/cam/sürekli frambuazlı şeker yiyorum/"anne ben dışarı çıkıcam" diyorum/"hayır" diyor "gökyüzünde ay var, ben senin odanın önünden bile geçemiyorum üstelik kabus görmüşsün" diyor/odama giriyorum/karanlık/eski pembe montumu giymiş bir kız/kırmızı atkım da takmış/üstüme geliyor/boğulurken uyanıyorum.

*Yaa! Önayaklarımızla yemek yeriz, duyargalarımız başımızın iki tarafındadır, arka ayaklarımızla yürürüz. İki deliklilerin gecelerinihepbirliktegeçirengiller familyasındanız. Dişilerimiz yuvayı yapar, erkeklerimiz yiyecek taşır. Leylekler de yavrularımızı getirir. Yazın da göçmen kuşlar gibi sayfiyeye taşınırız. Yalnız başımızda ve oramızda kıl vardır.*

No comments: