31.7.07

öhö öhö! Vuramadın işte, vuramadın!

Bir yerlere sürükleniyorum ama nereye kadar yaşayarak devam edebilirim bilmiyorum en azından nefes alabilerek.
Yoksa ben çoktan ölmüşüm. (Tanrım yardım et)
Mürettabatım duvar tenisi oynamaktan vazgeçmiyor. Bugün bir zürafa daha kesmek zorunda kaldık.
Benim bu dünyada ne işim var?
Hiç kimsenin beni tanımadığı bir yerlere gidip yeniden doğmak istiyorum. 1 yaşıma bastığımda bana kırmızı ayakkabılar alınsın istiyorum. 2 yaşımda dedemin dolaplarını karıştırıp o kalemlerin hepsini yeniden parçalamak istiyorum.
Bu dili konuşmak istemiyorum.
Bu tarafa doğru dönmek istemiyorum/dünya tersine dönsün istiyorum.
Bir büyü yapmalı kimse beni hatırlamamalı. Yaptığım bütün eşşeklikler unutulmalı.
Kalorifer borularının nereye kadar gittiğini öğrenmek istiyorum.
Yeşil çim bir avlunun ortasında uyanmak, kafamı kaldırdığımda bir şato görmek istiyorum.
Bir kargam, bir baykuşum ve bir semenderim olmalı. Saçlarımda zebralar besleyebilmeliyim.
Bu olağanüstü gösterinin başı sonu nerede?
Klavyenin tuşları yerlerinde değiller.
Tasarım harikası olmak istiyorum.
Herşeyi ben de yapabilirdim tanrı falan da olabilirdim.
Konforlu boyutumdan çıkıp sudan çıkmış balığa dönüşmek, cık cık cık hiç hoş değil.
Suyu içen ineği yedim siyah üzerine bordo çizgili olanı.
Kapatın beni bir odaya, kilitleyin de. Çok zararlı bir deliyim. Ama deliremedim daha bunun verdiği acı daha fazla.
Örümcekler kaplamış baksana herşeyi. Ben eskidim artık. Kendine başka bir masal bul.
Beterböcek çağırdığımda niye gelmiyor?
Niye tavuk gibi gülüyorum? ve Öyle bir boynum var?
Tez kellem uçurula istiyorum, baştan yaratılmak istiyorum.
Milyonlarca maddeli ufak bir listem var.
Elbette bir tavuk özelliğim daha, korkağım. (Hem de nasıl)
Evet ya, hikaye hepsi, yani benim baykuşa, kargaya falan benzeme hayallerim, resmen bir tavuğum ben. Nerede o eski altın yumurtlamalar lakin?
Mürettabatım endişelerde. Yüksek uzay konseyi hangi masalı seçeceğini bulamadı. Hangisi uygulanacak bilemiyoruz.
Duvarlardan resimler düşmesin diye yeni bir yol keşfetmişler, asmamak!
Çok uyumsuzum, saçlarım bile uzayamıyor.
İki elimizi açarak yukarıya
Tanrılardan bize tanrı dileriz
Bi z e d e b i r t a n r ı,
Bi z e d e b i r t a n r ı.

*Bütünüyle unutulmaya kimsenin gücü yetmiyor.*

No comments: