7.4.14

The cosmos is also within us, we're made of star stuff

"Üşenmedim,

hemen o gece ona aşık oldum."

Tek hatırladığım Lakmé de Delibes - Flower Duet çalıyordu.  
Askıda duran kırışık kıyafetlerden utanarak dükkanı anlatıyorum, masanın üzerideki karışıklığı toplama telaşı, 
Koltuğa oturup tavana, etrafına bakıyor, sevimliymiş diyor,
kapıyı kilitleyip yokuşu yanyana tırmanmaya başlıyoruz
Elleri cebinde, ben çantama sıkı sıkı sarılmışım.
İstiyorum ki bir kere de denize karşı uyanalım. 
Huzur.
Gülümsüyorsun. Kafanı hafifçe aşağı ve sola eğip, gözlerini kısa bir süre kapatarak. 
güneşte kuruyan saçlarımın kokusu burnuma geliyor. 
Tembel bir pazar sabahı
Beyazlar içinde bir yatak.
Yukarıdan bakacak olursak, ben yüzüstü yatmışım. 
pastel mavi
Tek kolum yastığın altında, yastığa sarılmışım. Saçlarım kıvırcık ve dağınık, bir kısmı yüzümü saklıyor. Yorgan belime kadar açık, diğer kolum görünmüyor. Ama biliyorum ki yorganın altında ayağım ayağına değiyor. Sen ise sırtüstü yatmışsın, üzerinde kolsuz beyaz bir tshirt. Tek kolun (sağ) göğsünün üstünde, kafan hafifçe sola yatmış. Bir burun profili bahşedilmiş yukarıdan bakan izleyiciye. Boynundaki gümüş kolye cildine dayanmış, bir kısmı da yastıkla boynun arasında kalan o boşlukta nabzınla birlikte minik minik salınıyor. Belli belirsiz. Tshirtünün beli hafifçe açılmış, buğday renkli, lezzetli tenin açıkta. 
Ben sağdayım, sen solda. Hafifçe uyanıyorum. Sana doğru dönüp, burnumu boynuna saklıyorum, derin bir nefes alıyorum. Sen de hareketleniyorsun. Bacağımı bacağının üzerine atıyorum, kolumu da beline. Sağ kolunu hafifçe aşağı indirerek dirseğimden tutuyorsun. Derin nefeslerle uyumaya devam ediyoruz.
Gözümü hafifçe aralıyıp, gülümsüyorum.
Denizin iyotlu kokusu. Derin bir nefes.
Birbirimize bakıp gülümsüyoruz


No comments: